وبلاگ یک دانش آموز

برای دیدن توضیحات به ادامه مطلب بروید.

داشتم توی اینترنت گشت و گذار می کردم که با این عکس مواجع شدم واقعا اگه چنین میز کامپیوتری داشتم که فقط یه چیز کم داره اونم سروریس بهداشتیه اون وقت دیگه زخم بستر میگرفتم این روزا به بحث هایی رسیدم که نشون میده همزمان چندین نفر ایده های جالبی به ذهنشون میرسه ولی بعضی ها بیخیال می شوند وشخصی که تلاش میکنه ایده اش رو عملی کنه حتما موفق میشه و بنظر من شما هرچیزی که توی خیالتون فرض می کنید ممکن هست اون فکر قابل انجام باشد و فقط نیاز به تلاش دارد پس اگر می خواهید فرد نمونه ای بشوید هیچ وقت نگویید من نمی توانم همیشه بگویید من راه درست را میروم و هیچ وقت شکست نمی خورم چون شکست مقدمه پیروزی است همیشه امید وجود دارد فقط ما باید آن را دریابیم 

پس بهتون پیش نهاد می کنم الان هر ایده ای توی ذهنتون دارید تلاش کنید تا بهش برسید.

من را با نظراتتان یاری کنید.

با تشکر

هرگونه کپی برداری از مطالب این چنینی که اختصاصی این وبلاگ می باشد بدون ذکر منبع حرام است.