وبلاگ یک دانش آموز

برای دیدن انشا به ادامه مطلب بروید.

طریقه شعر گردانی یعنی شما بیایید و شعر را با درفات خود تطبیق دهید برای مثال این را از توی وب پیدا کردم برای صفحه 55 نگارش دهم

من دربرابر هر آنچه که علیه من و به ضرر من باشد می ایستم.

تو هم همچنین در برابر آنچه تهدیدی علیه تو باشد می ایستی .

همه ی ما در برابر هر خطری که مارا تهدید میکند می ایستیم .

این اتحاد و همکاری باعث میشود همانند یک جنگل با هم باشیم و تن به هر پستی و خواری ندهیم و در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

بهتر است شما خودتان با شعری کتاب داده است و با استفاده از دریافتتان از شعر مطلبی تاثیر گذار بنویسید به شما پیشنهاد می کنم از انشا هایی که در اینترنت می بینید برای نمونه استفاده کنید و فقط به طریقه نوشتاری آن دقت کنید وخودتان انشا شعرگردانی یا گسترش مثلتان را بنویسید.

باتشکر

این مطالب به غیر از مثال برای این وبلاگ محفوظ است لطفا باذکر منبع کپی کنید.

وبلاگ یک دانش آموز